strategische sessies ondersteuning creatieve strategie

Een accountant

die het anders durft te doen

Met Frank lopen we al langere tijd op, al van voor de transitie naar zijn nieuwe naam: accountant frank. Wij ontwikkelden zijn naam, huisstijl en slogan (de accountant die je kent) en zijn website. Vanaf dat moment denken we strategisch mee, redigeren zijn blogs en verzorgen alle middelen. Wij zijn de stok achter de deur die zorgt dat er structureel aandacht wordt besteed aan marketing en communicatie. De slogan ‘Frank. de accountant die je kent’ hebben we samen ontwikkeld op basis van wat hem echt bijzonder maakt: zijn persoonlijke benadering van accountancy.

 

 

Frank: “Als professional concentreer ik mij het liefste op mijn vakgebied, accountancy. Marketing heeft wel mijn interesse, maar het is zeker niet mijn specialiteit. Daarom is het prettig dat ik de expertise in jullie beschikbaar heb en mede dankzij de abonnementsstructuur, ook altijd beschikbaar heb. Het is geen ad hoc gebeuren, er zit lijn/visie in, die jullie bewaken (waar ik dus zelf niet aan moet denken). Ik heb, hoe klein ik ook ben, een echt marketingbeleid.

 

Daarnaast is het bijzonder prettig dat jullie mij kennen, dat ik echt het gevoel heb dat jullie mij begrijpen en aan een half woord genoeg hebben. Of vaak nog beter kunnen verwoorden en begrijpen wat ik wil zeggen, zodat mijn ruwe opzet van de blog een scherpere tekst wordt met een duidelijke boodschap. Jullie kunnen heel goed luisteren. Dat, samen met de structuur en de continuïteit die onze samenwerking borgt, geeft mij als ondernemer echt rust.”